Ogłoszenie o zamówieniu: „Przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży w szkołach i oddziałach przedszkolnych oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorym lub niepełnosprawnym i samotnym [...]

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
4 sierpnia 2020

 

GMINA ADAMÓWKA

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W ADAMÓWCE

OGŁASZA ZAMÓWIENIE NA REALIZACJE NASTĘPUJĄCYCH USŁUG:

 „Przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży w szkołach i oddziałach przedszkolnych oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorym lub niepełnosprawnym i samotnym na terenie Gminy Adamówka w okresie: 01.09.2020 r. – 31.08.2021 r.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej w treści „ustawą Prawo zamówień publicznych" lub Pzp, w trybie zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

W postępowaniu Zamawiający skorzysta częściowo z przepisów ustawy Pzp dotyczących postępowań w trybie przetargu nieograniczonego a opisanych w niniejszej siwz.

 

Słownik CPV

55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55521000-8 Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych
55521100-9 Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków

 

ZAMAWIAJĄCY/PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:

Gmina Adamówka, w imieniu której działa Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamówce - Adamówka 97, 37-534 Adamówka

 

NIP: 7941669590
Regon: 650003475
Tel/fax: (16) 622 90 01
gops.adamowka.pl
email: gopsadamowka@wp.pl

 

Ogłoszenie nie zostało opublikowane w BZP.

Ogłoszenie zostało opublikowane w BiP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamówce.

Załącznikiem do ogłoszenia są dokumenty postępowania w tym Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ), w której opisano szczegółowe warunki postępowania.

 

1. Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawcy.

1.1.1. Do przetargu mogą przystąpić wyłącznie ci oferenci, którzy zapoznają się w pełni ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zaakceptują jej warunki. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę. Procedura odbywać się będzie zarówno w formie pisemnej jak również za pomocą środków komunikacji elektronicznej na warunkach opisanych w niniejszej SIWZ.

1.1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone
w niniejszej SIWZ.

1.1.3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni spełniać warunki:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Opis warunku w pkt. 3 niniejszej SIWZ

b) zdolności technicznej lub zawodowej - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Opis warunku w pkt. 3 niniejszej SIWZ

1.1.4 Wykonawcy podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).

1.1.5 Zamawiający przewiduje stosowanie zapisów art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w zakresie wykluczenia pkt 1) i pkt 8) W zakresie podmiotów zagranicznych stosuje się odpowiednio.

1.1.6 Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.

1.1.7 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Całość procedury łącznie ze szczegółowymi zakresami spełnienia warunków oraz terminami opisany jest również w załączonej SIWZ.

 

2. Przedmiot zamówienia

2.1. Zakres zadania obejmuje: Zakres zadania obejmuje: przygotowywanie, dostarczanie i podanie posiłków: dzieciom, uczniom i młodzieży w szkołach i oddziałach przedszkolnych (Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce (Adamówka 180) wraz z dwoma oddziałami przedszkolnymi przy SP w Adamówce (Adamówka 26) oraz oddziałem przedszkolnym przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60), Szkoła Podstawowa wraz z oddziałem przedszkolnym w Cieplicach (Cieplice 41), Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie Sieniawskim wraz z oddziałem przedszkolnym (Majdan Sieniawski 197)) oraz osobom dorosłym, zwłaszcza starszym, chorym lub niepełnosprawnym i samotnym na terenie Gminy Adamówka w okresie: 01.09.2020 r. – 31.08.2021 r.

2.2 Dwudaniowe obiady przygotowane w kuchni Szkoły Podstawowej w Adamówce (Adamówka 180) Wykonawca dowozi do dwóch oddziałów przedszkolnych przy SP w Adamówce (Adamówka 26) oraz oddziału przedszkolnego przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60), Szkoły Podstawowej wraz z oddziałem przedszkolnym w Cieplicach (Cieplice 41), Szkoły Podstawowej im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie Sieniawskim wraz z oddziałem przedszkolnym (Majdan Sieniawski 197)) oraz osób dorosłych, zwłaszcza starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych z terenu Gminy Adamówka.

2.3 Dowóz posiłków do szkół, oddziałów przedszkolnych oraz do miejsca zamieszkania osób dorosłych, zwłaszcza starszych, samotnych Wykonawca wykona we własnym zakresie zgodnie z ilościami i w godzinach wskazanych w warunkach SIWZ. Posiłki mają być dwudaniowe wraz z napojem, dostarczane i transportowane w naczyniach spełniających standardy dotyczące przepisów żywienia zbiorowego oraz w odpowiednich termosach transportowych (przystosowanych do transportu żywności - atesty), porcjowane.

2.4 Wymaga się, aby dożywianie w szkołach i oddziałach przedszkolach realizowane było w formie pełnowartościowego gorącego posiłku dwudaniowego z napojem w każdym dniu uczęszczania dzieci do tych placówek (rok szkolny, rok przedszkolny obejmujący także okres ferii i wakacji). Dożywianie osób dorosłych będzie odbywało się w sposób ciągły przez cały rok z zastrzeżeniem, że w dniach od poniedziałku do piątku będą dostarczane dania gorące w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta), dostawca zapewni tym osobom prowiant o wartości posiłku na każdy wolny dzień.

2.5 Wykonawca zobowiązany będzie do zbiorowego żywienia dzieci ze szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych oraz osób dorosłych. Pod pojęciem zbiorowego żywienia dla potrzeb niniejszego zamówienia rozumie się zapewnienie określonej grupie osób posiłków obiadowych w formie żywienia pozadomowego. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie, tj., produkcji, transportu i wydania posiłków. Posiłki muszą być dobrej jakości o odpowiedniej wadze i wartości odżywczej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) zgodnie
z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności.

2.6 Minimalna wartość kaloryczna zestawu obiadowego - obiad podawany w stołówce szkolnej powinien dostarczać 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego. Posiłek ma spełniać odpowiednie wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154).

2.7 Okres wykonywania usługi: od 01.09.2020 r.  do 31.08.2021 r.

2.8. Szczegółowy opis oraz zakres realizacji opisany jest w SIWZ.

 

3. Harmonogram wstępny:

Posiłki dostarczane do szkół w dni nauki szkolnej w godzinach uzgodnionych z dyrektorami.

3.1 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce - (Adamówka 180) - 83 uczniów,

3.2 Oddział przedszkolny przy SP w Adamówce (Adamówka 26) – 20 dzieci,

3.3 Oddział przedszkolny przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60) - 6 dzieci,

3.4 Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki (Majdan Sieniawski 197)) wraz z odziałem przedszkolnym – 75 uczniów,

3.5 Szkoła Podstawowa w Cieplicach wraz z oddziałem przedszkolnym – 35 uczniów,

3.6 9 osób dorosłych - zwłaszcza starszych, chorych lub niepełnosprawnych i samotnych – dowóz do miejsca zamieszkania klienta: Adamówka – 2 osoby, Majdan Sieniawski - 5 osób, Dobcza- 1 osoba, Cieplice – 1 osoba.

3.7 W zależności od faktycznej liczby osób objętych programem dożywiania oraz ilość dni żywieniowych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.

3.8 UŚREDNIONA LICZBA DNI DLA REALIZACJI ZADANIA W ROKU:

3.8.1 Dla szkół i oddziałów przedszkolnych – 189 dni;

3.8.2 Dla osób dorosłych – 365 dni.

3.8.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.

3.9 W oparciu o założenia ust. 3.8 i 3.9 całkowita ilość posiłków przyjęta do realizacji umowy i obliczenia ceny oferty wynosi:

3.9.1 Dla dzieci, uczniów i młodzieży uczęszczających do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie gminy - 219 uczniów x 189 dni = 41 391 posiłków.

3.9.2 Dla osób dorosłych – 9 osób dorosłych x 365 dni = 3 285 posiłków.

 

4. Składanie ofert

4.1 Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy w Adamówce do dnia 12.08.2019 godz. 9:30. Decyduje czas faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego.

4.2 Ofertę należy składać ze wszystkimi wymaganymi dokumentami razem; w dniu wskazanym (wyjątki zapisano w SIWZ).

4.3 Szczegółowe warunki przygotowania i składania ofert zawarto w załączonej SIWZ.

 

5. Inne wymagania

5.1 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w formie elektronicznej z zastrzeżeniem wyjątków zawartych w SIWZ i za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.)

5.2 Wymagane jest doświadczenie oraz dysponowanie urządzeniami zgodnie z zapisami SIWZ.

5.3 Zamawiający będzie ogłaszał wszelkie etapy postępowania (zestawienie; wyniki) na stronie BiP GOPS w Adamówce (bip.gops.adamowka.pl/).

 

6. Podstawowym kryterium oceny ofert jest cena 100% przy zachowaniu warunków SIWZ.

6.1 Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest:

Formalnie i merytorycznie – dr Malwina Misiąg – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamówce, pokój nr 18, tel. (16) 622 90 01 wew. 17, e-mail: gopsdamowka@wp.pl

 

7. Szczegółowe warunki zadania opisane są w załączonej do niniejszego ogłoszenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamówce
Data utworzenia:2020-08-04
Data publikacji:2020-08-04
Osoba sporządzająca dokument:Malwina Misiąg
Osoba wprowadzająca dokument:Radosław Stypka
Liczba odwiedzin:1688